Sedež medobčinskega inšpektorata in redarstva:
Občina Dolenjske Toplice
Sokolski trg 4, 8350 Dolenjske Toplice
Telefon: 07 38 45 196
Telefaks: 07 38 45 190
E-mail: inspektorat@dolenjske-toplice.si
URADNE URE SKUPNE OBČINSKE UPRAVE
PONEDELJEK: 9.00 do 11.00
SREDA: 9.30 do 11.00
Lokacija: Uradne ure so na sedežu Skupne občinske uprave občin Dolenjske Toplice, Mirna Peč in Žužemberk, Sokolski trg 4, 8350 Dol. Toplice, soba 11.
URADNE URE PO TELEFONU
Vsak delovni dan med 7:00 in 8:00 uro po telefonu: 07 38 45 196
DAJANJE INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA:
Telefon: 07 38 45 184
Gregor COLARIČ,vodja SOU, inšpektor
Telefon: 07 38 45 196
Mobitel: 041 657 454
E-pošta: gregor.colaric@dolenjske-toplice.si
Karmen CESAR, višja občinska redarka
Telefon: 07 38 45 194
Mobitel: 051 307 261
E-pošta: karmen.cesar@dolenjske-toplice.si
Marjan MENGER, višji svetovalec za področje prometa
Telefon: 07 38 45 186
Mobitel: 031 794 444
E-pošta: marjan.menger@dolenjske-toplice.si
URADNE URE MEDOBČINSKEGA INŠPEKTORATA IN REDARSTVA
PONEDELJEK: 9.00-11.00 URE
SREDA: 9.30-11.00 URE
Lokacija: Uradne ure so na sedežu Medobčinskega inšpektorata in redarstva, Sokolski trg 4, 8350 Dol. Toplice, soba 11.
URADNE URE PO TELEFONU
Vsak delovni dan med 7:00 in 8:00 uro po telefonu: 07 38 45 196.
DAJANJE INFORMACIJ SPLOŠNEGA ZNAČAJA:
Telefon: 07 38 45 196
E-mail: inspektorat@dolenjske-toplice.si
Lokacija: Medobčinski inšpektorat in redarstvo, Sokolski trg 4, 8350 Dolenjske Toplice, soba 11 Skupna občinska uprava-Medobčinski inšpektorat in redarstvo
Na podlagi Odloka o ustanovitvi skupne občinske uprave so občine Dolenjske Toplice, Mirna Peč, Žužemberk in Straža, ustanovile medobčinsko inšpekcijsko službo in službo redarstva za izvajanje inšpekcijskega in redarskega nadzorstva na področju občinskih predpisov in drugih aktov občin ustanoviteljic.
Občinska inšpekcija opravlja nadzor nad izvajanjem vseh občinskih predpisov in predpisov drugih organov s področja javnih in komunalnih zadev ter drugih predpisov, ki določajo njihovo pristojnost.
Občinska inšpekcija opravlja nadzor tudi nad izvajanjem gospodarskih javnih služb, nad delovanjem nosilcev javnih pooblastil ter nad izvajanjem vseh splošnih in posamičnih aktov, ki jih izdaja občinska uprava.
Medobčinska inšpekcija in redarstvo opravljata:
1. Nadzor nad izvajanjem zakona o varnosti cestnega prometa, zakona o javnih cestah ter vseh drugih zakonov, ki ji podeljujejo pristojnost nadzora; 2. Nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti; 3. Naloge občinskega redarstva v skladu z zakonom o varnosti cestnega prometa; 4. Izdajanje odločb v upravnem postopku, če ji je z zakonom ali odlokom podeljena pristojnost odločanja; 5. Druge upravne in strokovno tehnične naloge iz področja občinske inšpekcije:
• strokovna pomoč drugim organom občinske uprave,
• priprava splošnih in posamičnih aktov, poročil in drugih gradiv ter druga dela po nalogu ali pooblastilu župana oziroma direktorja uprave.
Vloge, s katerimi se lahko stranke obračajo na inšpekcijsko službo, se nahajajo na spletni strani vsake od občin ustanoviteljic in se vlagajo po pošti, elektronsko na uradni e-naslov ali osebno ob uradnih urah v sprejemno – informacijski pisarni na krajevni pristojni občini.