Občina Mirna Peč (v nadaljevanju: občina) razpisuje nepovratna finančna sredstva za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja za leto 2022 v okvirni višini 40.000 EUR po shemi državnih pomoči v kmetijstvu, skladno z Uredbo komisije (EU) št. 702/2014 in Uredbo komisije (EU) št. 1407/2013. Sredstva bodo razdeljena glede na dejansko realizacijo proračuna.
Predložena vloga mora biti v zapečatenem ovitku (kuverti), v spodnjem levem kotu mora biti ovitek označen z »NE ODPIRAJ - VLOGA« in navedbo javnega razpisa na katerega se nanaša. V zgornjem levem kotu kuverte mora biti naslov prijavitelja.
Zapečatene vloge s predpisano dokumentacijo morajo prispeti na naslov: Občina Mirna Peč, Trg 2, 8216 Mirna Peč. Oddate lahko tudi nepopolno vlogo brez zbirne vloge za leto 2022, ki jo boste lahko dostavili naknadno, pred izplačilom zahtevka.
Pomembno je, da vlogo oddate prej, preden pristopite k nakupu mehanizacije oziroma izvajanju ukrepov, razen tistih, kateri se lahko izvajajo pred vložitvijo vloge. Datum, po katerem lahko pristopite k izvedbi ukrepa, je lahko datum oddaje vloge ali kasnejši datum.
Vlagatelji oddajo vlogo, ki vsebuje:
- izpolnjen prijavni obrazec: »Vloga za dodelitev finančnih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Mirna Peč v letu 2022« (obrazci bodo na razpolago na prijavnem mestu in spletnih straneh Občine Mirna Peč),
- fotokopijo zbirne vloge za leto 2022 Agencije RS za kmetijske trge in razvoj podeželja (za ukrepe od 1. do 5. točke poglavja II tega razpisa), zbirna vloga se odda lahko najkasneje do vlaganja zahtevka za izplačilo sredstev;
- obvezne priloge k vlogi kot dokazilo k posameznemu ukrepu: predračuni oz. ponudbe,
ostala zahtevana dokumentacija je navedena pri posameznem ukrepu.
Zapečatene vloge na javni razpis sprejemamo najkasneje do vključno 29.4.2022 za ukrepe 1, 4, 5, 6 in 7, in do vključno 9.12.2022 za ukrepe 2, 3 in 8.
Nepopolne vloge in vloge, ki ne bodo oddane v roku ali ne bodo ustrezale pogojem iz tega razpisa, bodo s sklepom zavržene in ne bodo obravnavane v postopku dodelitve sredstev.
Vlagatelji bodo o rezultatih javnega razpisa tj. o dodelitvi sredstev upravičencem obveščeni s sklepom.
Zapečatene vloge sprejemamo v uradnih delovnih dnevih oz. v času uradnih ur na naslovu:
Predložena vloga mora biti v zapečatenem ovitku, ovitek pa mora biti označen z »ne odpiraj – vloga« in navedbo javnega razpisa, na katerega se nanaša.
Dodatne informacije v zvezi z razpisom so na voljo na tel. št.: 07/39 36 105 (ga. Sonja Klemenc Križan) ali na elektronskem naslovu: sonja.klemenc@siol.net , in na tel. št. 07/39 36 100
Informacije o razpisu so objavljene tudi na spletnih straneh Občine Mirna Peč , www.mirnapec.si.